Tagastamine | Pretensioonid

Alljärgnevalt toome välja, kuidas käituda tagastamise ja pretensiooni esitamise korral.

Kauba tagastamine

E-poest ostetud tooteid on eraisikutel õigus 14-päeva jooksul tagastada alates kauba kättesaamise hetkest.

Juriidilistel isikutel tagastamisõigus puudub.

Kauba tagastamiseks tuleb tarbijal täita kirjalik taganemisavaldus ning saata see info@filt.ee e-maili aadressile hiljemalt 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

Eraisikust tarbija 14-päevase taganemisõiguse avaldus lae alla SIIT

NB! Kauba tagastamise asukoht / meetod tuleb tarbijal kauba müüjaga eraldi kirjalikult kokku leppida.

Tagastamiskulud katab täies ulatuses tarbija.

Tagastatav toode peab olema komplektne ning sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Saaremid OÜ / Filt.ee hüvitab teile ostu 14 päeva jooksul alates teie tühistamise teate kättesaamisest. Müüja võib raha tagasi maksmisega viivitada juhul, kui ta ei ole kaupa tagasi saanud või temani pole jõudnud tõendid selle kohta, et tarbija on kauba tagastanud.

 

Pretensiooni esitamine

Filt.ee e-poest soetatud toodetele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise õigus.

Pretensiooni esitamisel palume eelnevalt välja selgitada ostetud toote:
+ Täpne nimetus
+ Arve või tellimuse number

Mis kuulub garantii alla?
Garantii katab toote konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivead.
Tootja garantii ei kata toodete kasutamisest või kasutamise võimatusest tekkinud kulusid või muid sarnaseid juhtumeid.

Millistel juhtudel garantii ei kehti?
Kui tootele on põhjustatud vigastusi, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse on sattunud kõrvalisi esemeid, vedelikke või üleliigne tolm.
Kui seadet on kasutatud ebasobilikes tingimustes (niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.)
Kui toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejärgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

Pretensiooni esitamise kord
Juhul, kui oled Filt.ee e-poest soetatud toote puhul täheldanud tingimustele mittevastavust või muid puuduseid, siis palume koheselt lõpetada toote kasutamine ning meie poole pöörduda.
Puuduse ilmnemisel aktsepteerime avaldusi, mis on meile esitatud maksimaalselt kahe kuu jooksul alates puuduse ilmnemisest.
Selleks täida ära pretensiooni esitamise avaldus, mille saab alla laadida SIIT
Seejärel edasta (digi)allkirjastatud avaldus meie e-mailile: info@filt.ee

Puuduse / vea välja selgitamise järgselt lepivad müüja ning ostja eraldi kokku kauba remondi või toote asendamise tingimused. Esmakordselt tekkinud tootmisdefekt kas parandatakse või toode asendatakse.
Tutvume esitatud pretensiooniga ning anname kirjalikult tagasiside hiljemalt 15 päeva jooksul.
Juhul, kui müüja keeldub Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu või kohtule.

Muu info
Filt.ee poolt müüdavate toodete info on üldjuhul tõlgitud tootja poolt loodud toodet tutvustavast tekstist ning pildid on illustratiivse tähendusega.
Toodete hinnad ning saadavus võivad ajas muutuda. Filt.ee jätab endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole, kui tellitud toodet ning kogust ei ole võimalik ostjale tarnida mõistliku aja jooksul.
Filt.ee e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tooteinfo või hinna sisestamisel on juhtunud inimlik eksitus või tehniline viga süsteemis.
Ostjal tuleb enne ostu sooritamist ise veenduda ostetava toote omadustega ning ühildumises. (NT: juhul, kui soetatud toode ei ühildu seadmega, mille tarbeks toode soetati, siis see ei kuulu tagastamisele ega tasuta asendamisele. Erandiks võivad olla juhud, kui toote pakendit ei ole avatud ning seda on võimalik edasi müüa.